Unbound virtual reality

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Retourneren

14 dagen bedenktijd voor consumenten

Bent u niet tevreden over uw product dan heeft u, na ontvangst 14 dagen de tijd om uw product retour te melden en daarna nogmaals 14 dagen om uw bestelling daadwerkelijk terug te sturen. Dit wordt ook wel het herroepingsrecht genoemd en is vastgelegd in de Wet koop op afstand*. Bij zichtbare gebruikssporen, missende accessoires of een ontbrekende of beschadigde verpakking heeft u geen recht meer op het volledige aankoopbedrag. In dit geval krijgt u van ons een deel van het aankoop bedrag teruggestort.

Wanneer u gebruik maakt van het herroepingsrecht ontvangt u de terugbetaling van het aankoopbedrag binnen 14 dagen retour op uw rekening. Verzendkosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening en risico. Aanmelden van uw retour kunt u doen door een e-mail te sturen naar: service@unboundvr.nl. U ontvangt van ons een RMA-nummer welke u als retour referentie kunt gebruiken.

*De Wet koop op afstand geldt alleen voor consumenten. Zakelijke afnemers kunnen er geen beroep op doen. Dat neemt niet weg dat we graag ons best doen om met u naar een oplossing te zoeken. Neem in het geval van een zakelijke retour contact met ons op om de mogelijkheden te bekijken. Lees hieronder verder.

Retourneren zakelijke klanten

Voor het retourneren van een bestelling door zakelijke klanten rekenen wij doorgaans een 'restocking fee' van 15% van de productaankoopwaarde. Indien u wilt retourneren zullen deze kosten in mindering worden gebracht op het aankoopbedrag. Hierbij geldt tevens dat het product op kosten van de transportkosten voor het terugsturen of laten ophalen voor eigen rekening en risico zijn. Bij zichtbare gebruikssporen, missende accessoires of een ontbrekende of beschadigde verpakking zullen kosten in mindering worden gebracht op de creditfactuur.

Uw bestelling valt onder 'zakelijk' indien deze voldoet aan een (of meerdere) van de volgende punten:

  • U heeft een bestelling geplaatst via onze zakelijke website (het webadres (URL) eindigt op /zakelijk );
  • U heeft tijdens het aankoopproces een bedrijfsnaam opgegeven;
  • U heeft een bestelling geplaatst op een zakelijk/bedrijfs e-mailadres;
  • U een product heeft besteld dat uitsluitend voor zakelijke klanten is bedoeld (zoals Google Glass 2, Microsoft HoloLens 2, Varjo XR-3 etc.);
  • Uw bestelling wordt afgeleverd op een zakelijk adres, zoals een kantoorpand.

Klachtenregeling voor consumenten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@unboundvr.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Klachtenregeling voor zakelijke klanten

Een probleem is altijd vervelend, zeker als je er met een van onze medewerkers niet direct uit komt. Graag willen we samen kijken naar een oplossing voor je klacht. Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk om van te horen als je klachten hebt over onze dienstverlening.

Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die je op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in jouw belang om je klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als je een klacht bij ons indient, wordt die uiterlijk binnen 14 dagen beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij je binnen 14 dagen weten wanneer je antwoord kunt verwachten. Je kunt je klacht op per e-mail zenden naar: service@unboundvr.nl

is toegevoegd aan je winkelmandje.