Unbound virtual reality

0

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Zakelijke bestelopties

Bekijk hier de meest gestelde vragen over zakelijk bestellen:

Zakelijk bestellen

  • Hoe werkt zakelijk bestellen?

    Je kunt op onze website rechts bovenin klikken op 'zakelijk bestellen'. Hierdoor kom je terecht op onze zakelijke webpagina. Je krijgt de prijzen exclusief BTW te zien, kunt direct offertes aanvragen en ontvangt automatisch de factuur na het plaatsen van je bestelling. Daarnaast is het ook mogelijk om bepaalde artikelen met volumekorting aan te schaffen.

  • Uit welke betaalmethodes kan ik kiezen?

    Je kunt er voor kiezen om het betaalproces via iDeal of PayPal af te ronden, maar als zakelijke klant krijg je ook de mogelijkheid om te betalen op factuur. De factuur dient binnen 30 dagen voldaan te worden, tenzij anders overeengekomen. Is het de eerste keer dat je bij ons besteld? Dan kunnen wij vragen om een officiële bestelbevestiging van jullie kant. Dit doen wij in de vorm van het vragen van een handtekening van een rechtsbevoegd persoon binnen jullie bedrijf. Wanneer wij deze handtekening hebben ontvangen, weet onze administratie dat je een zakelijke klant bent en kun je de volgende keer eenvoudig op factuur bestellen.

    Het is ook mogelijk om te betalen via een overboeking. Je kunt daarmee zelf het bedrag overmaken naar het door ons opgegeven bankrekeningnummer. Dit kan veilig vanaf je eigen bank en er worden geen extra kosten gerekend. Wij houden de bestelling apart zolang de betaling nog in verwerking is. Zo gauw wij het bedrag hebben ontvangen verwerken wij de bestelling en ontvang je een bevestiging dat de producten zijn besteld.

  • Kan ik ook een inkooporder plaatsen?

    Jazeker! Je kunt tijdens het betaalproces aangeven dat je wilt betalen met een betaling op factuur met inkoop ordernummer. Dit inkoopnummer wordt vervolgens op jouw factuur gezet, zodat jullie financiële afdeling weet om welke betaling het gaat. Het is tevens mogelijk om een inkooporder direct naar ons te sturen. Je kunt dit doen door een inkooporder binnen je eigen bedrijf aan te maken en deze order te mailen naar: klantenservice@unboundvr.nl.

Zakelijk retourneren

  • Kan ik een zakelijke bestelling ook retourneren?

    Voor zakelijke bestellingen gelden andere regels en voorwaarden dan voor consumenten. Zo stelt de wet dat een bedrijf vooraf een onderzoeksplicht heeft en ben je daarmee uitgesloten van het retourrecht (wet Kopen op Afstand). Om zakelijke klanten toch tegemoet te komen werken wij met een restocking fee.

  • Hoe kan ik een zakelijke bestelling retourneren?

    Je kunt een zakelijke retour aanvragen door een e-mail te sturen naar onze klantenservice op klantenservice@unboundvr.nl. Je ontvangt dan van ons de retourvoorwaarden en de te nemen stappen om de bestelling retour te sturen.

  • Wanneer mag ik een zakelijke bestelling niet retourneren?

    Producten die gebruikt zijn of waarvan de verpakking dusdanig is open gemaakt dat deze niet meer te verkopen is zijn uitgesloten van retour. Dit geldt tevens voor het verbreken van stickers van garantie enveloppen.

Zakelijke ondersteuning

  • Bieden jullie ook ondersteuning voor mijn bedrijf?

    Jazeker, naast het verkopen van VR hardware zetten wij onze expertise ook in om jouw bedrijf van Virtual Reality te voorzien. Dit doen wij in de vorm van installatie en montage, maar ook door het aanbieden van een lopende service overeenkomst. Kijk op onze pagina zakelijke ondersteuning voor de mogelijkheden die wij kunnen bieden.

Offerte aanvragen

  • Hoe kan ik een offerte aanvragen?

    Als zakelijke klant kun je eenvoudig bij ons een offerte aanvragen. Je kunt dit doen door op de pagina van het product te kiezen voor 'toevoegen aan offerte'. Wanneer je meerdere producten aan een offerte wilt toevoegen, dan is het ook mogelijk om via onze klantenservice een offerte aan te vragen. Je kunt dit doen door een e-mail met je gegevens te sturen naar: klantenservice@unboundvr.nl

  • Hoe lang duurt het voordat ik een offerte ontvang?

    Wij proberen je offerte zo snel mogelijk in orde te maken. Vaak ontvang je de offerte daarom dezelfde dag nog. Wanneer je meerdere producten op de offerte hebt staan - of een complexe aanvraag hebt gedaan - dan kan het wat langer duren. We sturen de offerte altijd binnen 2 werkdagen naar je op. Heb je niets ontvangen? Kijk dan eens bij je ongewenste e-mail folder of stuur een e-mail naar onze klantenservice.

Product was successfully added to your shopping cart.