Nederlands

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Veelgestelde vragen

Bestellen bij Unbound XR is een snelle, veilige en comfortabele manier van winkelen. Het Webwinkel Keurmerk garandeert dat je veilig en betrouwbaar winkelt bij Unbound XR. Heb je toch nog vragen? De klantenservice van Unbound VR staat 5 dagen in de week voor je klaar om al je vragen te beantwoorden!

Bekijk hier de meest gestelde vragen:

  • Waar kan ik jullie algemene voorwaarden vinden?

    Onze algemene voorwaarden kun je hier vinden.

  • Ik wil mijn bestelling retourneren, hoe doe ik dat?

    Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Unbound VR geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Je dient daarbij een volledig ingevuld herroepingsformulier mee te sturen.

    Let op! Zakelijke klanten kunnen geen gebruik maken van het herroepingsrecht. Wanneer je als zakelijke klant iets wil retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice voor de voorwaarden.

    Tenslotte zijn de volgende producten uitgezonderd voor het herroepingsrecht:
    • Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn deze producten niet retourneerbaar;
    • Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
    • Producten die door de ondernemer tot stand zijn gebracht (maatwerk) overeenkomstig specificaties van de consument;
    • Zakelijk of bedrijfsmatige aankopen kunnen ook geen gebruik maken van het herroepingsrecht;

    Voor meer informatie zie ook onze algemene voorwaarden.

  • Wat kost het laten verzenden van mijn bestelling?

    Alle bestellingen naar Nederland en België verzenden we gratis voor jou. Voor leveringen buiten Nederland en België hanteren wij wel verzendkosten. Voor meer informatie over verzendkosten buiten Nederland en België kan je contact opnemen met onze klantenservice.

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Alle bestellingen geplaatst op werkdagen voor 23.59 uur worden de volgende dag bij je bezorgd in Nederland en België. Bestellingen geplaatst in het weekend zullen de eerstvolgende werkdag worden verwerkt en beschikbaar worden gemaakt voor verzending. Wanneer je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je automatisch een e-mail met de track and trace code. Als je deze e-mail niet hebt ontvangen, kun je eens kijken in je ongewenst folder.

    Voor bestellingen die verstuurd worden naar België wordt er doorgaans uitgegaan van 2 tot 3 werkdagen levertijd.

    Producten die niet op voorraad zijn krijgen van ons een "verwachte levertijd". Wij kunnen niet garanderen dat de producten binnen deze levertijd geleverd zullen worden, maar wij doen ons uiterste best om de producten zo snel mogelijk bij je te krijgen. Wil je toch graag weten hoe lang het zal duren voordat een product weer op voorraad is, of wil je weten of we voldoende voorraad hebben? Neem dan even contact met ons op.

  • Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

    De DPD bezorger zal je bestelling bij je buren afgegeven, tenzij er door jou is aangegeven om dit niet te doen. Wanneer je bestelling niet bij de buren wordt afgegeven, ontvang je van de bezorger een kaartje waarop een nieuwe afleverdatum staat.

  • De track and trace geeft nog geen status aan, klopt dit?

    Wanneer ons magazijn jouw DPD verzendlabel uitprint, wordt er automatisch een track and trace code aangemaakt en verzonden. Het kan zijn dat je bestelling dan nog in ons magazijn is, waardoor er nog geen status aan de track and trace code kan worden gegeven. Vaak wordt er de volgende ochtend een nieuwe status neergezet, dus je kunt het beste even afwachten totdat de status bekend is. Duurt dit langer dan 2 dagen, neem dan even contact met ons op.

  • De track and trace code geeft aan: "wordt verwacht, maar zit nog niet in het sorteerproces". Wat betekent dit?

    Wanneer de track and trace code aangeeft dat de zending nog wordt verwacht door DPD, betekent dit dat je bestelling ergens tussen ons magazijn en het depot van DPD zit. Dit kan gebeuren wanneer wij een product onverhoopt niet meer op voorraad hebben, of wanneer DPD een drukke periode heeft (bijvoorbeeld tijdens sinterklaas, kerst of sale periodes). We willen je dan vragen om nog even 2 tot 3 werkdagen af te wachten alvorens contact met ons op te nemen.

  • Ik wil mijn bestelling toch nog annuleren, kan dat?

    Wil je je bestelling annuleren, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Als je bestelling al is verstuurd dan is annuleren niet meer mogelijk. Wanneer dit het geval is kan je het pakket direct terug geven aan de bezorger of het pakket aannemen en deze retour sturen.

  • Welke garantie heb ik op mijn bestelling?

    Voor alle artikelen die je bij Unbound XR koopt geldt de wettelijke garantie (termijn verschilt per product en is te vinden in de meegeleverde documentatie van de fabrikant). Een artikel moet in goede staat verkeren en bij normaal gebruik naar behoren functioneren. Is dit niet het geval, dan voorzien wij je zo snel mogelijk van een passende oplossing.

  • Mijn bestelling is beschadigd binnen gekomen, wat moet ik doen?

    Erg vervelend wanneer je een beschadigde bestelling ontvangt. Wanneer dit het geval is neem dan direct contact met ons op zodat wij je kunnen helpen met een oplossing.

  • Kan ik mijn bestelling gratis retour sturen?

    Wanneer je besluit je bestelling bij ons te retourneren, komen de retourkosten voor je eigen rekening. Op de website van DPD kan je bekijken wat het kost om jouw retourbestelling te versturen.

    Wanneer je je retourzending verstuurt via DPD krijg je een bewijs van verzending. We raden je aan dit verzendbewijs goed te bewaren, want het is mogelijk dat dit door ons wordt opgevraagd wanneer het geretourneerde pakketje niet bij ons aankomt.

  • Met welke betaalopties kan ik mijn bestelling betalen?

    Bestellingen vanuit Nederland kunnen kosteloos worden betaald met iDeal. Bestellingen vanuit België kunnen kosteloos worden betaald door middel van Mr Cash. Wij bieden ook de mogelijkheid om via PayPal te betalen. Bij bestellingen die betaald worden met PayPal worden €1,50 extra transactiekosten verrekend.

    Tenslotte biedt Unbound VR ook de mogelijkheid om je bestelling achteraf te betalen via Achteraf Betalen. Bij achteraf betalen kunt u eerst uw bestelling ontvangen en dan de factuur betalen. Indien u kiest voor achteraf betalen gaat u akkoord met de daarbij behorende algemene voorwaarden. Voor de beoordeling van uw aanvraag worden de door u ingevulde gegevens conform de bepalingen van de algemene voorwaarden doorgezonden naar Focum Commerce B.V. Indien akkoord kunt u achteraf betalen en ontvangt u van ons de bestelling en een factuur. Deze factuur moet u binnen 14 dagen na factuurdatum betalen.

  • Ik heb een klacht, waar kan ik dat aangeven?

    We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

  • Ik heb een andere vraag, waar kan ik die stellen?

    Geen probleem. Neem contact met ons op via de mail. Wij zullen op werkdagen doorgaans binnen 24 uur reageren op jouw vraag.

    Tegenwoordig zijn wij ook te vinden op Facebook. Heb je een vraag voor onze VR-specialisten? Kijk dan even op onze facebook pagina en begin een live-chat. Je krijgt doorgaans binnen een uur antwoord!

  • Ik wil graag advies hebben over een aankoop, hoe kan ik het beste contact met jullie opnemen?

    Bij Unbound VR adviseren wij je graag over de nieuwste VR-producten. Voor algemene vragen kun je het beste een e-mail sturen naar [email protected]. We proberen dan altijd binnen 24 uur een antwoord te geven op je vraag.

    Als je een zakelijke klant bent en je wilt een uitgebreider advies over producten of het opstarten van een VR-arcade, dan kun je een persoonlijke afspraak met ons maken om langs te komen bij ons op kantoor. Wij nemen dan de tijd voor je en kunnen een demonstratie van een aantal VR-producten verzorgen. Je kunt ons bereiken door een e-mail te sturen of even te bellen naar ons zakelijke telefoonnummer op: 085 1302 742

is toegevoegd aan je winkelmandje.