Nederlands

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Inkooporders

Het is voor onze zakelijke klanten mogelijk om een inkooporder bij ons te plaatsen. Het plaatsen van een inkooporder (PO) kan op twee verschillende manieren. Op deze pagina leest u welke manieren dit zijn en waar uw bedrijf aan moet voldoen om direct een inkooporder te kunnen plaatsen. Overheidsinstanties, zoals (hoge)scholen, onderzoekscentra en ziekenhuis mogen altijd per factuur bij ons betalen. Bent u een bedrijf waarmee wij nog geen eerdere zaken hebben gedaan? Dan kan het zijn dat wij u eerst vragen om de proforma factuur te betalen alvorens wij overgaan tot het leveren van de artikelen.

Bestelling plaatsen via inkooporder (PO)

U kunt uw inkooporder toesturen naar: [email protected]. Onze sales afdeling zal uw aanvraag zo snel mogelijk verwerken en u krijgt doorgaans dezelfde dag nog bevestiging dat wij uw order ontvangen en verwerkt hebben.

Bestelling plaatsen via schriftelijk akkoord (e-mail)

Werkt uw organisatie niet met inkooporders, of heeft u de artikelen snel nodig en is er geen tijd om een inkooporder te sturen? In dat geval kunt u ons ook een schriftelijke opdracht geven tot de bestelling. Let hierbij op dat uw opdrachtbevestiging de volgende gegeven bevat zodat wij de factuur op de juiste manier kunnen aanmaken:

  • Verzendgegevens (inclusief btw nummer indien de factuur met 0% kan worden opgemaakt);
  • Factuurgegevens;
  • E-mailadres waar de factuur naartoe gestuurd kan worden (graag direct naar de financiële afdeling indien mogelijk);
  • Referentie welke op de factuur gezet kan worden voor de juiste verwerking van uw factuur.

Heeft u nog vragen?

Heeft u nog vragen over dit bestelproces? Schroom dan niet en neem contact met ons op. U kunt dit doen door een e-mail te sturen naar: [email protected] of te bellen naar: +31 (0)85 1302 742.

Financiële gegevens Unbound VR

  • KVK nummer: 74112406
  • BTW nummer: NL 859776761B01
  • Bankrekeningnummer: NL25INGB0007638708
  • For International payments: ING Bank N.V. Foreign Operations PO Box 1800 1000 BV Amsterdam BIC: INGBNL2A

Veelgestelde vragen

  • Kan ik als bedrijf achteraf betalen per factuur?

    Indien u nog niet eerder bij ons een bestelling heeft geplaatst, vragen wij om een betaling vooraf voordat we de producten aan u uitleveren. U ontvangt daarom, na het plaatsen van uw bestelling, van ons een proforma factuur waarop onze betaalgegeven staan. Deze vragen wij u graag vooraf aan de bestelling te voldoen.

  • Kan ik als school, universiteit of andere (overheids)organisatie achteraf betalen per factuur?

    Voor scholen, universiteiten en andere (semi-overheids) organisaties bieden wij altijd de mogelijkheid om achteraf te betalen. Wij ontvangen hiervoor graag een bestelbon met daarop de bestel opdracht. Op basis van deze bestelbon maken wij onze factuur op en verzenden wij de producten. U heeft daarna 30 dagen de tijd om de factuur te betalen.

  • Ik heb een bestelling geplaatst met achteraf betalen, maar mijn bestelling is nog niet geleverd. Hoe kan dit?

    Heeft u als bedrijf een bestelling geplaatst? Dan kan het zijn dat uw order nog staat op de status "wacht op betaling". U heeft in dat geval van ons een proforma factuur ontvangen met daarop onze betaalgegevens. Wij willen u graag vragen deze proforma factuur te voldoen alvorens wij over gaan tot het uitleveren van de producten. Heeft u de proforma factuur niet ontvangen? Dan kunt u hiervoor een aanvraag sturen naar: [email protected]

  • Ik wil graag bestellen via een bestelbon/inkooporder. Waar kan ik dit naar toe sturen?

    Bestelbonnen kunnen worden verzonden naar: [email protected]. Vergeet u daarbij niet uw e-facturatie adres en inkooporder nummer te vermelden. Op deze manier kunnen we een kopie van factuur in PDF direct naar de juiste afdeling toesturen. Nadat wij uw bestelbon hebben en ontvangen en verwerkt ontvangt u daar altijd een bevestiging via e-mail van.

is toegevoegd aan je winkelmandje.