Unbound virtual reality

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Contactgegevens

Contact Unbound VR

Klantenservice

Onze VR-specialisten zitten klaar om je te helpen met al jouw vragen. Het is mogelijk om op de volgende manieren contact met ons op te nemen:

  • Vul ons contactformulier in;
  • Stuur ons een e-mail via service@unboundvr.nl;
  • Bel ons op: +31 85 1302 742 (let op: dit nummer is alleen voor zakelijke aanvragen).

Adresgegevens

Wijchenseweg 132
6538 SX Nijmegen
Nederland

Bankgegevens

  • Bank: ING Bank
  • Op naam van: Unbound VR zakelijk
  • Bankrekeningnummer: NL25INGB0007638708
  • SWIFT/BIC: INGBNL2A
  • For International payments: ING Bank N.V. Foreign Operations PO Box 1800 1000 BV Amsterdam BIC: INGBNL2A

Overige bedrijfsgegevens

  • KVK nummer: 74112406
  • BTW nummer: NL 859776761B01
  • EORI nummer (VK): GB373340213000
  • VAT nummer (VK): GB373340213

Bereikbaarheid

Bereikbaar op werkdagen tussen 08.30 - 17.30. Let op we hebben geen fysieke winkel voor consumenten op dit adres. We verkopen aan consumenten uitsluitend via onze webshop. Zakelijke klanten kunnen op afspraak onze showroom bezoeken, voor demonstraties van onze VR simulatoren en VR brillen.

Maak een afspraak

Wanneer je zaken met ons gaat doen, vinden wij persoonlijk contact belangrijk. Je kunt een afspraak met ons maken voor een kennismakingsgesprek, waarin wij je een advies geven over de mogelijkheden die wij je kunnen aanbieden. Tevens hebben wij een mooie showroom op onze locatie in Nijmegen (Nederland), waar wij graag onze producten aan je demonstreren.

Klik hier voor meer informatie over een adviesgesprek en XR-consultancy op locatie.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@unboundvr.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

is toegevoegd aan je winkelmandje.