Unbound virtual reality

0

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Bezorg- en ophaalopties

Bekijk hier de meest gestelde vragen over bezorging en ophalen:

Bezorging

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Verzendkosten binnen Nederland en België zijn altijd gratis, tenzij anders overeengekomen. Bij verzending buiten Nederland en België kunnen er extra kosten worden berekend.

  • Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

    Wanneer je een bestelling plaatst vóór 17.00 uur en het product is bij ons op voorraad, wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. Je ontvangt van ons aan het eind van de dag de track-and-trace code om je bestelling te kunnen volgen. Als een product niet meer op voorraad is, dan geldt hier de levertermijn van onze leverancier voor. Van deze termijn wordt altijd een schatting gegeven, maar het kan zijn dat deze schatting afwijkt. Wil je er zeker van zijn dat een product op voorraad is? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling. Wanneer het product op voorraad is en klaar is om te worden verzonden, ontvang je van ons automatisch via de e-mail een track&trace code.

  • Uit welke bezorg opties kan ik kiezen?

    Al onze producten worden standaard zo snel mogelijk naar je verzonden. Je kunt er tijdens het betaalproces voor kiezen om je bestelling op een andere plek of tijdstip te laten afleveren.

  • Mis je een artikel bij je bestelling?

    Onze magazijnmedewerkers proberen alle bestelling zo goed mogelijk in te pakken, maar het komt wel eens voor dat er een product mist. We willen je dan graag vragen om zo snel mogelijk contact met onze klantenservice op te nemen en je bestelnummer bij de hand te houden.

  • Heb je een verkeerd artikel ontvangen?

    Als je een artikel hebt ontvangen dat je niet hebt besteld, dan gaan we dit zo snel mogelijk voor je oplossen. We willen je dan graag vragen om zo snel mogelijk contact met onze klantenservice op te nemen en je bestelnummer bij de hand te houden.

  • Is het mogelijk om te leveren in het buitenland?

    Ja, dat is mogelijk. Maar let op, hier kunnen wel extra kosten aan verbonden zitten. Je kunt hiervoor contact opnemen via de e-mail met onze klantenservice.

  • Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

    Je bestelling wordt standaard twee keer op het opgegeven verzendadres door de PostNL bezorger aangeboden. Wanneer de bestelling niet bij je afgeleverd kan worden, wordt de bestelling naar ons retour gestuurd. Het is daarom aan te raden om de tracking informatie op de track&trace code goed in de gaten te houden.

  • Kan ik mijn bestelling op afspraak laten leveren?

    Je kunt bij het afrekenen van je bestelling kiezen voor een tijdvak waarin je bestelling bezorgd wordt. Dit tijdvak staat standaard op ‘zo snel mogelijk’, maar je kunt er ook voor kiezen om de bestelling over een paar dagen pas geleverd te krijgen.

Track & Trace

  • Wanneer ontvang ik mijn track and trace code?

    Je ontvangt de track and trace code zodra jouw bestelling is verwerkt door ons magazijn. Wanneer je de bestelling voor 17.00 uur bij ons plaatst, ontvang je dezelfde dag nog de track and trace. Vaak krijg je de volgende werkdag een schatting van de bezorgtijd te zien.

  • De status van mijn Track & Trace is ''zending wordt verwacht, maar zit nog niet in het sorteerproces''. Wat betekent dit?

    Dit betekent dat jouw pakket tussen ons logistiek centrum en het depot van PostNL zit. De eerste scan wordt namelijk gegeven in het depot. Je kan dit rustig afwachten want meestal op de volgende leverdag is er een levertijd bekend.

  • De status van mijn Track & Trace is ''sorteercentrum''. Wat betekent dit?

    Dit betekent dat het pakket is aangekomen in het sorteercentrum van PostNL. PostNL voert vervolgens nog een scan uit zodat je een bezorgtijd ontvangt op de Track & Trace link.

  • De status van mijn Track & Trace is ''vertraagd". Wat betekent dit?

    Dit betekent dat jouw PostNL bezorger vertraging heeft opgelopen tijdens de bezorging van jouw pakket. Dit kan te maken hebben met externe factoren, zoals drukke (feest)periodes, extreem weer of andere oorzaken.

Je pakketje

  • Mijn pakket is volgens PostNL geleverd, maar ik heb nog niets ontvangen. Wat moet ik nu doen?

    Vervelend dat je pakket niet is aangekomen. We willen je allereerst vragen om goed te controleren of het pakket niet ergens anders is afgeleverd. Vraag daarom eerst je buren en huisgenoten eens. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij nemen dan contact op met PostNL om te achterhalen waar je pakket is gebleven.

  • Mijn pakket is beschadigd binnen gekomen, wat nu?

    Als je pakket beschadigd bij je is binnen gekomen, dan gaan we dat zo snel mogelijk voor je oplossen. We zullen je dan eerst vragen om een paar foto's van je bestelling te maken en deze naar ons door te sturen. Je kunt hiervoor contact met onze klantenservice opnemen.

  • Mijn bestelling is geannuleerd, maar het geld is wel van mijn rekening afgeschreven.

    Het komt wel eens voor dat je het betaalproces van een bestelling start, maar de betaling niet afmaakt. Wanneer je de bestelling dan opnieuw opstart en betaalt, ziet ons systeem de eerste (onafgemaakte) order als annulering. Let dus altijd goed op het bestelnummer van je order. Ben je er toch niet helemaal zeker van? Dan kun je contact met onze klantenservice opnemen.

Product was successfully added to your shopping cart.