Unbound virtual reality

0

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Verzenden, bezorgen & retourneren

Bestellen bij Unbound VR is een snelle, veilige en comfortabele manier van winkelen. Het Webwinkel Keurmerk garandeert dat je veilig en betrouwbaar winkelt bij Unbound VR.

  • Wat kost het laten verzenden van mijn bestelling?

    Alle bestellingen naar Nederland en België verzenden we gratis voor jou. Voor leveringen buiten Nederland en België hanteren wij wel verzendkosten. Voor meer informatie over verzendkosten buiten Nederland en België kan je contact opnemen met onze klantenservice.

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Alle bestellingen geplaatst op werkdagen voor 16:00 worden de volgende dag bij je bezorgd in Nederland. Bestellingen geplaatst in het weekend zullen de eerstvolgende werkdag worden verwerkt en beschikbaar worden gemaakt voor verzending. Via de e-mail houden we je op de hoogte van het verzendproces.

    Voor bestellingen die verstuurd worden naar België wordt er doorgaans uitgegaan van 1 tot 2 dagen levertijd.

    Artikelen die niet direct op voorraad zijn krijgen een verwachte levertijd indicatie. Bijvoorbeeld 2-3 werkdagen. Wij kunnen geen garantie geven op deze verwachte levertijd indicatie.

  • Ik ben niet thuis op moment van levering

    Dat is erg vervelend als je met smart aan het wachten bent op je bestelling. PostNL probeert je bestelling bij je directe buren te bezorgen wanneer er niet wordt opengedaan, tenzij expliciet door jou vermeld om dit niet te doen. De postNL bezorger zal een bericht achter laten dat de bezorger aan de deur is geweest met meer informatie over de mogelijkheden van een nieuwe bezorgpoging.

  • Mijn bestelling is niet aangekomen

    Via de Track & Trace pagina van PostNL kan je je bestelling volgen. Als je bestelling de status bezorgd heeft en je hebt je bestelling nog niet ontvangen dan kan het zijn er iets mis is gegaan tijdens het proces. Het kan voorkomen dat je bestelling alsnog wordt geleverd. We vragen je 2 tot 3 werkdagen te wachten. Mocht je je bestelling na 2-3 werkdagen nog steeds niet hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Bestelling annuleren

    Wil je je bestelling annuleren, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Als je bestelling al is verstuurd dan is annuleren niet meer mogelijk. Wanneer dit het geval is kan je het pakket direct terug geven aan de bezorger of het pakket aannemen en deze retour sturen.

  • Garantie op mijn bestelling

    Voor alle artikelen die je bij Unbound VR koopt geldt de wettelijke garantie (termijn verschilt per product en is te vinden in de meegeleverde documentatie van de fabrikant). Een artikel moet in goede staat verkeren en bij normaal gebruik naar behoren functioneren. Is dit niet het geval, dan voorzien wij je zo snel mogelijk van een passende oplossing.

  • Mijn bestelling is beschadigd

    Erg vervelend wanneer je een beschadigde bestelling ontvangt. Wanneer dit het geval is neem dan direct contact met ons op zodat wij je kunnen helpen met een oplossing.

  • Ik wil mijn bestelling retourneren

    Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Stuur het product zo compleet en ongebruikt mogelijk naar ons toe. Wij controleren elk retourproduct individueel op compleetheid en op gebruikerssporen en zullen doorgaans binnen enkele werkdagen jouw aankoopbedrag terug storten op je rekening. Wanneer wij vinden dat het retourproduct niet meer als nieuw kan worden verkocht dan kunnen wij je niet het gehele aankoopbedrag terug storten.

    Tenslotte zijn de volgende producten uitgezonderd voor het herroepingsrecht:
    • Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn deze producten niet retourneerbaar;
    • Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
    • Producten die door de ondernemer tot stand zijn gebracht (maatwerk) overeenkomstig specificaties van de consument;
    • Zakelijk of bedrijfsmatige aankopen kunnen ook geen gebruik maken van het herroepingsrecht;

    Voor een vlotte afwikkeling is het raadzaam om eerst contact op te nemen met de afdeling klantenservice. Dit kan per e-mail: klantenservice@unboundvr.nl Als we je e-mail met het verzoek hebben ontvangen, sturen we je instructies, voor de retourzending.

    Indien u gebruik wenst te maken van het herroepingsrecht kunt u gebruik maken van ons herroepingsformulier welke u toevoegt bij uw pakket. Neem voor het invullen wel eerst contact op met het bovenstaande e-mail adres. Klik hier voor het herroepingsformulier.

    Voor meer informatie zie ook onze algemene voorwaarden.

  • Is retourneren gratis?

    Je product retour sturen is niet gratis. De kosten van jouw retourzending variëren per bestelling. Op de website van PostNL kan je bekijken wat het kost om jouw retourbestelling te versturen.

    Wanneer je je retourzending verstuurt via PostNL krijg je een bewijs van verzending. Bewaar dit bewijs goed gedurende het retourproces.

  • Met welke betaalopties kan ik mijn bestelling betalen?

    Bestellingen vanuit Nederland kunnen kosteloos worden betaald met iDeal. Bestellingen vanuit België kunnen kosteloos worden betaald door middel van Mr Cash. Wij bieden ook de mogelijkheid om via PayPal te betalen. Bij bestellingen die betaald worden met PayPal worden €1,50 extra transactiekosten verrekend.

    Tenslotte biedt Unbound VR ook de mogelijkheid om je bestelling achteraf te betalen via Achteraf Betalen. Bij achteraf betalen kunt u eerst uw bestelling ontvangen en dan de factuur betalen. Indien u kiest voor achteraf betalen gaat u akkoord met de daarbij behorende algemene voorwaarden. Voor de beoordeling van uw aanvraag worden de door u ingevulde gegevens conform de bepalingen van de algemene voorwaarden doorgezonden naar Focum Commerce B.V. Indien akkoord kunt u achteraf betalen en ontvangt u van ons de bestelling en een factuur. Deze factuur moet u binnen 14 dagen na factuurdatum betalen.

  • Klachten over je bestelling?

    We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@unboundvr.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

  • Mijn vraag staat er niet tussen?

    Geen probleem. Neem contact met ons op via de mail. Wij zullen op werkdagen doorgaans binnen 24 uur reageren op jouw vraag.

    Wij zijn ook op werkdagen tussen 08:30 en 17:30 telefonisch te bereiken op 085 065 6144

Product was successfully added to your shopping cart.