Antwoorden op veelgestelde vragen
- Wat zit er bij het VR Arcade Station?
Het VR Arcade Station is een all-in-one systeem voor jouw VR arcade. Afhankelijk van je wensen kun je een keuze maken voor het aantal cubicles dat je wilt hebben. Een standaard VR station bestaat uit een truss systeem met 4 cubicles, 4 complete VR sets, 4 beeldschermen en 4 computers. Het is daarnaast aan te raden om ook na te denken over een aantal praktische zaken. Het is bijvoorbeeld verstandig om direct een hygiënische set voor je headsets aan te schaffen, een aantal beschermhoezen en lens beschermers. Voor het complete pakket geven wij je graag een advies zodat je snel kunt beginnen met een mooie setup!
- Is het VR Arcade Station ergens te zien?
Een VR Arcade Station is nog uniek in Nederland. Er zijn dus op het moment nog weinig plekken waar het station geplaatst is. Toch hebben wij wel al een aantal voorbeelden voor je waarbij je een goed beeld kunt krijgen wat een VR Arcade Station precies inhoudt. Hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice.
- Hoe wordt het VR Arcade Station geleverd?
Wanneer je besluit een compleet VR station aan te schaffen, maken wij een afspraak met je om alle truss systemen bij je te komen plaatsen. De volgende stap is het plaatsen en installeren van alle VR hard- en software. Dit alles duurt zo'n 2 tot 3 dagen.
- Wat is de levertijd?
De levertijd is afhankelijk van wat jij wilt hebben en wanneer je het geleverd wilt hebben. Wij streven er naar om binnen 2 tot 3 weken het complete systeem bij je te komen plaatsen, maar we doen dit altijd in goed overleg zodat beide partijen vlot aan het werk kunnen.
- Hoe kun je het VR Arcade Station onderhouden?
Het VR station is een truss systeem dat je maar eenmalig neer hoeft te zetten. Er zitten geen onderhoudskosten aan, mits je er natuurlijk goed mee omgaat. De VR-software die er bij zit moet wel regelmatig geüpdate worden. Het is ook aan te raden om speciaal ontworpen beschermhoezen voor de controllers en headsets aan te schaffen, zodat ze door enthousiaste spelers niet kapot worden geslagen.
- Is het mogelijk om alle VR cubicles vanuit één plek te managen?
Jazeker! Om dit te doen raden wij je aan om een arcade software management systeem te gebruiken. Een veelgebruikte optie hiervoor is 'SpringboardVR'. Met deze software betaal je maandelijks voor de game licenties en kun je vanaf een centraal punt VR games opstarten en afsluiten.
- Welke support kan Unbound VR je bieden?
Tijdens de eerste weken van het openen en runnen van een VR arcade kun je nogal voor wat problemen komen te staan. Wat doe je bijvoorbeeld als een headset het opeens niet meer doet, of als er een controller uitvalt? Het is daarom altijd verstandig om zelf iemand in de buurt te hebben die voldoende kennis heeft op het gebied van technologie en VR. Mocht je nou extra zekerheid willen, dan kun je gebruik maken van onze extra support service. Afhankelijk van hoeveel support je wilt hebben (alleen telefonisch, on-site of zelfs 24/7 support) kun je een service overeenkomst met ons sluiten. Hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice.