Bedankt voor uw interesse!
U ontvangt vanaf nu geen service mailings meer van Unbound VR.
Unbound VR biedt standaard support en uitgebreide support voor haar klanten. De standaard garantie en support is inbegrepen bij elke zakelijke aankoop en bestaat uit de volgende dienstverlening:
Gratis ondersteuning via e-mail en telefoon door onze helpdesk
De gebruiker kan iedere werkdag (maandag tot en met vrijdag) tussen 8.30 uur en 17.00 uur een incident melden bij de Unbound VR Supportdesk. Hoewel de standaard support geen gegarandeerd service level heeft, zal Unbound VR zich het volgende ten doel stellen; Een responstijd van minder dan 8 uur. Daarnaast kunnen vragen en storingen worden doorgegeven via het Unbound VR service nummer.
Garantieafhandeling geschied via de fabrikant en kan direct bij Unbound VR worden aangevraagd. Schadeherstel en reparatie welke buiten de fabrieksgarantie vallen kunnen ook door Unbound VR worden afgehandeld. De kosten voor schadeherstel en reparatie welke buiten de fabrieksgarantie vallen zijn voor rekening klant.
De uitgebreide garantie en support bestaat uit:
Reparatie, verzekerings- en garantieafhandeling geschied via de Nederlandse service en repair partner van Unbound VR. Met 1 meldpunt voor schade of garantie, ook tijdens de wettelijke garantie. (De vervangingsservice en het preventief onderhoud verloopt via Unbound VR)
Het supportteam van Unbound VR bestaat uit minimaal 3 FTE
Minimaal 1 FTE met Windows, Varjo en HP e.a. certificaten behorende bij onze partnerschappen
Minimaal 1 FTE met diepgaande functionele kennis van ons hardware portfolio
Minimaal 1 FTE welk basis support en RMA/Garantie afhandelingen kan uitvoeren
Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie over onze extra diensten en de bijbehorende vergoedingen.