Unbound virtual reality

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Inkooporders

Betalen per PO / inkooporder

Het is voor onze zakelijke klanten mogelijk om een inkooporder bij ons te plaatsen. Het plaatsen van een inkooporder (PO) kan op twee verschillende manieren. Op deze pagina leest u welke manieren dit zijn en waar uw bedrijf aan moet voldoen om direct een inkooporder te kunnen plaatsen. Overheidsinstanties, zoals (hoge)scholen, onderzoekscentra en ziekenhuis mogen altijd per factuur bij ons betalen. Bent u een bedrijf waarmee wij nog geen eerdere zaken hebben gedaan? Dan kan het zijn dat wij u eerst vragen om de proforma factuur te betalen alvorens wij overgaan tot het leveren van de artikelen.

Inkooporder plaatsen

Via het reguliere bestelproces

Allereerst kunt u na het winkelen in onze webshop tijdens het afrekenen kiezen voor "betaling op rekening met een inkoopnummer PO)". Dit inkoopnummer wordt vervolgens op de factuur gezet, zodat uw administratie afdeling weet om welke betaling het gaat. Om op rekening te kunnen bestellen moet u een account hebben bij Unbound VR en ingelogd zijn. Als u geen (semi)overheids organisatie bent of eerder op rekening heeft besteld, kan het zijn dat we u vragen de factuur voor levering te voldoen.

Inkooporder of bestelbon mailen

Het is tevens mogelijk om het eigen inkooporder formulier of document direct naar ons te sturen. Je kunt dit doen door de inkooporder te mailen naar: sales@unboundvr.nl.

Na ontvangst van de PO wordt de bestelling in ons systeem doorgevoerd waarvan je een bevestiging ontvangt. De factuur wordt na levering opgemaakt en per e-mail toegezonden.

Let op! Lever uw bestelbon / inkooporder altijd met de volgende gegevens aan:

  • NAW-gegevens voor zowel het factuur- als het verzendadres;
  • E-invoicing e-mailadres (indien van toepassing);
  • PO / referentienummer.

Achteraf betalen per factuur

Voor sommige bedrijven en organisaties bieden wij de mogelijkheid om achteraf per factuur te betalen. Bedrijven die bij ons bekend zijn kunnen doorgaans zonder problemen (en tot een zeker bedrag) de bestelling achteraf betalen. Echter kan het zo zijn dat wij u eerst vragen om een voorafbetaling van onze proforma factuur alvorens wij de bestelde producten voor u kunnen uitleveren.

Let op! Indien u kiest voor achteraf betalen per factuur kan het voorkomen dat uw order er langere tijd over doet om uitgeleverd te worden. Heeft u producten direct nodig? Dan adviseren wij u te kiezen voor een directe betaalmethode, zoals iDEAL, PayPal of creditcard.

Heeft u onze (proforma) factuur niet ontvangen of is deze zoekgeraakt?

Indien u niet meer beschikt over onze factuur, dan kunt u deze opnieuw aanvraag door een e-mail te sturen naar: service@unboundvr.nl. Wij zullen u dan spoedig voorzien van de factuur van uw geplaatste bestelling.

Financiële gegevens Unbound VR

  • KVK nummer: 74112406
  • BTW nummer: NL 859776761B01
  • Bankrekeningnummer: NL25INGB0007638708
  • For International payments: ING Bank N.V. Foreign Operations PO Box 1800 1000 BV Amsterdam BIC: INGBNL2A

Veelgestelde vragen

  • Kan ik als bedrijf achteraf betalen per factuur?

    Indien u nog niet eerder bij ons een bestelling heeft geplaatst, vragen wij om een betaling vooraf voordat we de producten aan u uitleveren. U ontvangt daarom, na het plaatsen van uw bestelling, van ons een proforma factuur waarop onze betaalgegeven staan. Deze vragen wij u graag vooraf aan de bestelling te voldoen.

  • Kan ik als school, universiteit of andere (overheids)organisatie achteraf betalen per factuur?

    Voor scholen, universiteiten en andere (semi-overheids) organisaties bieden wij altijd de mogelijkheid om achteraf te betalen. Wij ontvangen hiervoor graag een bestelbon met daarop de bestel opdracht. Op basis van deze bestelbon maken wij onze factuur op en verzenden wij de producten. U heeft daarna 30 dagen de tijd om de factuur te betalen.

  • Ik heb een bestelling geplaatst met achteraf betalen, maar mijn bestelling is nog niet geleverd. Hoe kan dit?

    Heeft u als bedrijf een bestelling geplaatst? Dan kan het zijn dat uw order nog staat op de status "wacht op betaling". U heeft in dat geval van ons een proforma factuur ontvangen met daarop onze betaalgegevens. Wij willen u graag vragen deze proforma factuur te voldoen alvorens wij over gaan tot het uitleveren van de producten. Heeft u de proforma factuur niet ontvangen? Dan kunt u hiervoor een aanvraag sturen naar: service@unboundvr.nl

  • Ik wil graag bestellen via een bestelbon/inkooporder. Waar kan ik dit naar toe sturen?

    Bestelbonnen kunnen worden verzonden naar: service@unboundvr.nl. Vergeet u daarbij niet uw e-facturatie adres en inkooporder nummer te vermelden. Op deze manier kunnen we een kopie van factuur in PDF direct naar de juiste afdeling toesturen. Nadat wij uw bestelbon hebben en ontvangen en verwerkt ontvangt u daar altijd een bevestiging via e-mail van.

is toegevoegd aan je winkelmandje.