Bedankt voor uw interesse!
U ontvangt vanaf nu geen service mailings meer van Unbound VR.
Onze klantenservice staat altijd voor u klaar! Heeft u een vraag of opmerking? U kunt het ons laten weten door een email te sturen naar:
Van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 tot 17:00 uur. Let op we hebben geen fysieke winkel voor consumenten op dit adres. We verkopen aan consumenten uitsluitend via onze webshop. Zakelijke klanten kunnen op afspraak onze showroom bezoeken, voor demonstraties van onze VR simulatoren en VR brillen.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@unboundvr.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Ben je een zakelijke klant en wil je VR in een professionele omgeving gaan gebruiken? Of wil je contact met ons opnemen om een afspraak te maken? Kijk dan even op onze B2B website voor de mogelijkheden.