Nederlands

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Veelgestelde vragen over bezorgen & ophalen

Bezorgen

  • Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten kunnen per land verschillen. Binnen Nederland, België en Duitsland zijn de verzendkosten gratis boven de €25 (met uitzonderingen van speciale orders die bijvoorbeeld via een koerier verzonden moeten worden). Voor bestellingen onder de €25 rekenen wij €4,95 per bestelling voor orders in Nederland, België en Duitsland. Verzendkosten naar andere landen worden via onze check-out automatisch berekend en kunnen variëren per land.

  • Wat zijn de betaalmogelijkheden?

    Wij accepteren verschillende manieren van betalingen. Let op: bij sommige betaalmethodes kan het langer duren voordat uw order verwerkt is. Voor meer informatie omtrent betaalmethoden verwijzen wij graag door naar onze informatiepagina.

  • Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

    Wanneer je jouw bestelling voor 23.00* uur plaatst - en het product is direct op voorraad - ontvang je vaak dezelfde dag nog de track and trace code om je bestelling te volgen. Mocht het product niet direct bij ons op voorraad zijn, dan wordt er op de productpagina altijd een schatting van de levertermijn gegeven. Je kunt de order dan natuurlijk gewoon bij ons plaatsen, en wij zullen daarna ons best doen om de order zo snel mogelijk naar je uit te leveren. Heb je vragen over de status van je order? Neem dan even contact op door een e-mail te sturen naar onze klantenservice.

  • Mijn bestelling is een paar dagen geleden geplaatst maar ik heb nog geen bevestiging gekregen. Wat nu?

    Producten die wij direct op voorraad hebben zullen wij altijd direct voor je verzenden, maar wanneer wij een product niet op voorraad hebben kan het zijn dat je er even op moet wachten. Op de productpagina zul je altijd een verwachte levertijd vinden indien het product niet op voorraad is. Let op: wanneer je meerdere producten besteld en 1 (of meer) producten van je bestelling zijn niet op voorraad, dan wordt de gehele bestelling automatisch vastgehouden totdat de producten allemaal op voorraad zijn. Wil je alvast een gedeelte van je bestelling ontvangen? Stuur dan even een e-mail naar onze klantenservice met je ordernummer en de vraag of je bestelling deels geleverd kan worden.

  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling. Wanneer het product op voorraad is en klaar is om te worden verzonden, ontvang je van ons automatisch via de e-mail een track&trace code.

  • Uit welke bezorg opties kan ik kiezen?

    Al onze producten worden standaard zo snel mogelijk naar je verzonden. Je kunt er tijdens het betaalproces voor kiezen om je bestelling op een andere plek of tijdstip te laten afleveren.

  • Mis je een artikel bij je bestelling?

    Onze magazijnmedewerkers proberen alle bestelling zo goed mogelijk in te pakken, maar het komt wel eens voor dat er een product mist. We willen je dan graag vragen om zo snel mogelijk contact met onze klantenservice op te nemen en je bestelnummer bij de hand te houden.

  • Heb je een verkeerd artikel ontvangen?

    Als je een artikel hebt ontvangen dat je niet hebt besteld, dan gaan we dit zo snel mogelijk voor je oplossen. We willen je dan graag vragen om zo snel mogelijk contact met onze klantenservice op te nemen en je bestelnummer bij de hand te houden.

  • Is het mogelijk om te leveren in het buitenland?

    Jazeker! Unbound XR levert internationaal door heel Europa heen. Wanneer je een product aan het winkelwagentje toevoegt kun je tijdens het afrekenen het land van bestemming invullen. De verzendkosten worden in dat geval automatisch berekend. Zie voor meer informatie onze verzendpagina.

  • Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

    Je bestelling wordt standaard twee keer op het opgegeven verzendadres door de PostNL bezorger aangeboden. Wanneer de bestelling niet bij je afgeleverd kan worden, wordt de bestelling naar ons retour gestuurd. Het is daarom aan te raden om de tracking informatie op de track&trace code goed in de gaten te houden.

  • Kan ik mijn bestelling op afspraak laten leveren?

    Je kunt bij het afrekenen van je bestelling kiezen voor een tijdvak waarin je bestelling bezorgd wordt. Dit tijdvak staat standaard op ‘zo snel mogelijk’, maar je kunt er ook voor kiezen om de bestelling over een paar dagen pas geleverd te krijgen.

Track & Trace

  • Wanneer ontvang ik mijn track and trace code?

    Je ontvangt de track and trace code zodra jouw bestelling is verwerkt door ons magazijn. Wanneer je de bestelling voor 23.00* uur bij ons plaatst, ontvang je dezelfde dag nog de track and trace. Vaak krijg je de volgende werkdag een schatting van de bezorgtijd te zien.

  • De status van mijn Track & Trace is ''zending wordt verwacht, maar zit nog niet in het sorteerproces''. Wat betekent dit?

    Dit betekent dat jouw pakket tussen ons logistiek centrum en het depot van PostNL zit. De eerste scan wordt namelijk gegeven in het depot. Je kan dit rustig afwachten want meestal op de volgende leverdag is er een levertijd bekend.

  • De status van mijn Track & Trace is ''zending is gesorteerd''. Wat betekent dit?

    Dit betekent dat het pakket is aangekomen in het sorteercentrum van PostNL. PostNL voert vervolgens nog een scan uit zodat je een bezorgtijd ontvangt op de Track & Trace link.

  • De status van mijn Track & Trace is ''vertraagd". Wat betekent dit?

    Dit betekent dat jouw PostNL bezorger vertraging heeft opgelopen tijdens de bezorging van jouw pakket. Dit kan te maken hebben met externe factoren, zoals drukke (feest)periodes, extreem weer of andere oorzaken.

  • Ik heb geen verzendbevestiging of track and trace code ontvangen. Wat nu?

    De track and trace wordt automatisch verzonden wanneer een bestelling ons magazijn verlaat. Indien je de code niet hebt ontvangen, dan kan het zijn dat je bestelling nog wacht op aanlevering van - een van - de producten. Ook komt het wel eens voor dat het e-mailadres tijdens het bestellen verkeerd is ingevuld. Weet je niet zeker wat de status is van je bestelling? Neem dan even via e-mail contact op met onze klantenservice.

Je pakketje

  • Mijn pakket is volgens PostNL geleverd, maar ik heb nog niets ontvangen. Wat moet ik nu doen?

    Vervelend dat je pakket niet is aangekomen. We willen je allereerst vragen om goed te controleren of het pakket niet ergens anders is afgeleverd. Vraag daarom eerst je buren en huisgenoten eens. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij nemen dan contact op met PostNL om te achterhalen waar je pakket is gebleven.

  • Mijn pakket is beschadigd binnen gekomen, wat nu?

    Als je pakket beschadigd bij je is binnen gekomen, dan gaan we dat zo snel mogelijk voor je oplossen. We zullen je dan eerst vragen om een paar foto's van je bestelling te maken en deze naar ons door te sturen. Je kunt hiervoor contact met onze klantenservice opnemen.

  • Mijn bestelling is geannuleerd, maar het geld is wel van mijn rekening afgeschreven.

    Het komt wel eens voor dat je het betaalproces van een bestelling start, maar de betaling niet afmaakt. Wanneer je de bestelling dan opnieuw opstart en betaalt, ziet ons systeem de eerste (onafgemaakte) order als annulering. Let dus altijd goed op het bestelnummer van je order. Ben je er toch niet helemaal zeker van? Dan kun je contact met onze klantenservice opnemen.

is toegevoegd aan je winkelmandje.